حمله خمپاره‌‌ای رژیم صهیونیستی به جوانان فلسطینی در خان یونس  
کد خبر: 3880759
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

حمله خمپاره‌‌ای رژیم صهیونیستی به جوانان فلسطینی در خان یونس  

نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز، 4 اسفندماه، در حمله‌ای خمپاره‌‌ای گروهی از جوانان فلسطینی در شرق خان یونس را هدف قرار دادند.

به گزارش ایکنا به نقل از «العهد»، شاهدان عینی اعلام کردند: صبح امروز، یکشنبه، نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت جوانان فلسطینی در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه حمله خمپاره‌ای کردند.
 
خبرنگار روزنامه اسرائیلی «معاریو» نیز در این باره گزارش داد که نظامیان اسرائیلی گروهی از جوانان فلسطینی را، که به منطقه امنیتی صهیونیست‌ها نزدیک شده بودند، مورد حمله خمپاره‌‌ای قرار دادند. به نظر می‌رسید که این جوانان تلاش می‌کردند بمبی را در میان نظامیان اسرائیلی پرتاب کنند.
 
یک منبع نظامی اسرائیلی در گفت‌وگو با شبکه 13 تلویزیون اسرائیل گفت: دو جوان مسلح فلسطینی به منطقه نظامی شمال خان یونس نزدیک شده بودند و احتمال می‌رود که این دو از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین بوده باشند.
 
وی افزود: نیروهای اسرائیلی در ابتدا با سلاح سبک به سمت آنها تیراندازی کردند و سپس یک راکت «لاو»(LOW) به سمت آن دو جوان فلسطینی پرتاب کردند که مستقیماً به آنها اصابت کرد.
 
خبرنگار روزنامه «یدیعوت احرونوت» نیز در این باره گفت: برآوردهای امنیتی و نظامی اسرائیل نشان می‌دهد که جنبش جهاد اسلامی و برخی گروه‌های فلسطینی همچنان حملات خود را در مرزها ادامه خواهند داد.
انتهای پیام
captcha